Založ si blog

Archív: máj, 2022

Nech , stane sa

Nech ostaňem chvíľu v stíšení Nech S Pánom som v spojení Nech nezlorečím škodcom svojím Nech odpustenie vyprosujem jim Nech smelý som a nebojím sa zlého Nech Dúfam v Boha svojho Svätého Nech pristúpim k trónu milosti Nech životom kráčam v radosťi Nech stane sa Andra kaira kaira san. Môjmu srdcu vládni Radosťou naplň moje dni. Dívam sa do tvojích očí […]

Pokračovanie článku

Do Tvojích rúk

Do neba zrak svoj upieram Tvojích anjelov od srdca vítam Rúk pevný stisk , a nábožné gesto Vkladám , Tebe veď vieme obaja to ……. Saraka kasan dra ha Vkladám a verím , že sa postaráš , dôverujem Ti. Ad honorem Dei gloriam Na česť a slávu Boha. Ex abundatia cordis loquitur os Z plnosti srdca hovoria ústa. Facile […]

Pokračovanie článku

Rub a líc

Keď slová mečom tnú Keď púšťou neúrodnou sú Keď hviezdy Vyhasnú Nech zbadáš zem Krásnu Nech už poznáš pravdu jasnú Nech už vieš celú, tebe milú a vlastnú Keď prichádza svetlo , tma odíde. Problém podeľ dvoma a radosť vynásob dvomi Boh sa dáva poznať každému , kto ho hľadá. Malichernosť ľudský je skvost. […]

Pokračovanie článku

Príď

Príď pane Ježišu a naplň ma Príď veď stojím a očakávam tu hľa Príď Prosím nech odíde tma Príď v srdci vrelo vítam Ťa Ai dá kaira sakara la Ján 16,7 Lebo ak neodídem, Tešiteľ neprijde k vám; ale ak odídem, pošlem ho k vám. 13 Keď však príde on, Duch pravdy, uvedie vás do celej pravdy 23 V ten deň sa ma nebudete na nič pýtať. Amen, […]

Pokračovanie článku

Môj najťažší hriech

Prosím , Prázdne ruky , dvíham k Bohu Odpusť , pre moju dušu úbohú Ďakujem , Ti יהוה Prázdne sú ruky a nič v nich není, Prázdne v počiatku , prázdne v koncu A Ja to zmeniť nemôžem , ale יהוה áno. Myslieť si , že niečo mám pevne v rukách. Mám to pod kontrolou . Je ilúzia môjho ega a pýchy.Preto z výsledkov mojej práce žili druhý. A […]

Pokračovanie článku

Spolu

S tisíc náhod a udalosti Tebou veď ma do tajomstiev maličkosti Deň puzzle skladá z drobných drobností Prežiť ho chcem v šťastí a v radosti Chcem to povedať ti Srdcom počúvaj , to čo Boh vyriekol. Boh ti pripravil cestu , no ponechal ti vôľu slobodnú. Najkrajšie slová sú od srdca k srdcu. Boh sa s tebou […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.