Založ si blog

Archív: december, 2021

K Sionu oko hľadí

Hľadím očami sa dívam Na Šťastie ktoré, prajem aj vám Teba V Srdci ja mám Na koho hľadí tvoje oko? Moje srdce je šťastné , keď hľadí na Pána. Nehľad na tých , ktorí ubližujú, ale hľad na Pána. Aby som porozumel , čo mi hovoríš musím sa […]

Pokračovanie článku

Je čas

Prosím. ,Teba Hospodine Príď ,veď sám som na vine Pane. ,Iba Ty si Boh , jedine. Keď chceš Boha nájsť , zahlaď sa do svojho srdca Je tam pokoj , odpustenie , láska , milosť ? Niet A niet ani sily , čo by to zmenilo , tak popros a pozvi Pána do svojho srdca práve teraz je tá chvíľa. Amen Buď […]

Pokračovanie článku

Ajhľa , Pán blízko

Moje vystreté dlane Srdce slzami slané Patrí sa poďakovať za ne Tebe Kráľu a môj Pane Bože môj, nech Tvoja vôľa sa stane. Synovia Izraela , oslavujte Ho medzi národmi Lebo On vás medzí ne rozohnal a tam vám ukázal Svoju veľkosť Sion VII Kto z Vás vie o mojich slzách viac ako Pán . Sú to slzy bolesti alebo šťastia .? Raz sú to , […]

Pokračovanie článku

Zbytočná starosť

Polož bremeno Čo ťaží rameno Krížik na čelo A Pánové meno Ani čo by si stál na bábelskej (babylonskej) veži , aj tak nedosiahneš hviezd. Keď Veľa je starosti , málo je radosťi. Pánovi zver svoje cesty a jemu dôveruj, on sa už postará. Žalm 37 Čo nemôžeš ovplyvniť prenechaj […]

Pokračovanie článku

Karavána

Srdce je tá brána kráča karavána Spoločnosť nám daná Bože môj , Hosana Kým si obklopený , tým aj si . S priateľom máš rovnaké cesty. Čo zvykneš priať ,to môže sa stať. Psy štekajú , karavána ide ďalej ( Príslovie) (Mil44 ďakujem za vaše básne) Veď kto je Boh okrem Pána? Kto je skala okrem nášho Boha? Žalm 18:32 […]

Pokračovanie článku
783. deň: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

783. deň: Ukrajina zničila mocnú radarovú stanicu v Rusku. Poskytovala podporu útočiacim ruským bombardérom

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Treba šetriť, rozhodla Dolinková. Benefity u zubárov končia, zdravý chrup budú mať len tí, čo si nasporia

Treba šetriť, rozhodla Dolinková. Benefity u zubárov končia, zdravý chrup budú mať len tí, čo si nasporia

16.04.2024 17:00

Ak ste chodili raz ročne na preventívku, za odmenu vám poisťovne prispievali na zubné ošetrenia. Od mája to už platiť nebude.

Mazáka odvolali z funkcie predsedu Súdnej rady. Zostáva však jej členom

Mazáka odvolali z funkcie predsedu Súdnej rady. Zostáva však jej členom

16.04.2024 16:58

Návrh podalo sedem členov Súdnej rady pre podozrenie zo zneužitia funkcie, čo Mazák považuje za nepravdu.