Založ si blog

Ajhľa , Pán blízko

Moje vystreté dlane

Srdce slzami slané

Patrí sa poďakovať za ne

Tebe Kráľu a môj Pane

Bože môj, nech Tvoja vôľa sa stane.

 

 

 

 

Synovia Izraela , oslavujte Ho medzi národmi

Lebo On vás medzí ne rozohnal

a tam vám ukázal Svoju veľkosť

 

Sion VII

 

Kto z Vás vie o mojich slzách viac ako Pán .

Sú to slzy bolesti alebo šťastia .? Raz sú to , také inokedy onaké , ale stále mi ich utrie Pán .

A ja kráčam ďalej . Som iba tulák v tomto svete.

 

Buď Bohu chvála naveky vekov Amen.

 

S prianím pekného dňa Nomix.

Veriť jedine Bohu

25.05.2023

Dobre od zlého Slovo nemého Požehnania Božieho To čomu veríme , to živíme. Odpustenie, milosť , láska sú milé Bohu,Duši aj Duchu. Je tvoje srdce chrám , alebo krám? Poverčivé kresťanstvo vzniklo dávno miešaním Božieho slova s poverami. Ale treba sa rozhodnúť veriť Bohu alebo poverám . Choď a nech sa ti stane tak ako si uveril Mt 8:13 [...]

Čas nám daný

16.11.2022

Čas Ktorý , Minie sa raz Máme daný nám napospas Od Pána pre lásku , ktorá je v nás Boha prosím , Zachráň nás a spás Našim hodnotám , obetujeme náš čas. Často krát čas , predávame . Je čas kvitnutia a je čas rastu Je čas zberať úrodu a je čas odpočinku Je čas…. Bože , Ty si Pánom času , Ja Teba prosím daruj [...]

Božia milosť

28.10.2022

Milosťi lásky plná Moc Kráľa silná Krista Nášho Pána Amen Uverili sme v Teba Pane . Tvoju milosť sme si ničím nezaslúžili A predsa sa nám vierou dostala , z Tvojej lásky , pretože si miloval prv. PreVeľké ďakujem. Za mňa a za svoju rodinu . (19400 krížikov na obraze ) Napísané na slávu Božiu roku Pána 2022 Buď Bohu chvála naveky vekov Amen. Pekný [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.