Založ si blog

Archív: máj, 2017

Rímska ríša

Ach, ríša Rímska,koľko uplynulo rokov a koľko ľudstvo odvtedy urobilo krokov. Dala si ľuďom hry pre zábavu, oni radi vstúpia do davu. Pri každej hre čas rýchlo letí, život im zbehne , všetko zletí. Hry všetko a všetkých delia, výhru nespravodlivo podelia. No nádej dajú , nové vzrušenie, prísľub na výhru, ďalšie túženie. V bludný kruh túžby silnej, […]

Pokračovanie článku

Zrkadlo

Lúka , kvety , zelená tráva , vtáci letia, motýľ krídlami máva. A ja v tej tráve tíško ležím, svojím životom v spomienke bežím. Koľko to času, čoby chvíľka maličká, beží rýchlo – tiché slovíčka. Ležím a dívam sa na oblohu, premýšľam trochu o Bohu. Myseľ má priamo postaví, zrkadlo duši nastaví. V srdci hrejivý pocit, myseľ pokojná, odhodím […]

Pokračovanie článku

Dobro lll.

Všade to takto chodí, z dobra sa vše živé rodí. Zrodí a pretrváva večné veky, od počiatku až naveky. Dobro , dá sa cítiť, máš na to zmysly, je to príjemné , vieš čo mám na mysli. S pocitom dobra sa ľahšie žije, preto tak je , dobro prežije. V nebeskom svete sa dobru všetko rovná, je to pocit, čomu nič sa nevyrovná. Ak zlé zanechaš a dobre ponesieš, svoj podiel […]

Pokračovanie článku

Dobro II.

Sťa ruža v sade v plnom kvete, tak dobro je najviac v nebeskom svete. V múdrych knihách skoro všade. Nájdeš cestu odkiaľ kam a kade. Zistíš v riadkoch o dobre krásne slová. Skutky dobra , opakujú sa zas a znova. Nenájde pravdu v písme človek nesúci, zdá sa mu smiešny a metuci. Dobrý kráľ veľa dáva svojmu ľudu, no zlý len smútok a veľa bludu. Láska je len dobra […]

Pokračovanie článku

Dobro I.

Dobro , ,dobro,, ty si cesta naša spása, iba s tebou , prežiť dá sa. Aký cieľ má dobro? Najvyššiou ideou , cieľom bytia , je dobro , vrchol žitia. Prečo práve dobro? Dobro dáva pokoj duši, nebesky, aj keď žije život pozemský. Niekedy sa to nezdá? Je to preto, že ťa klame a veľmi veľa, veru ,hmota ťa ma za priateľa. Najvyššia idea a viera? Viera ak je správna ,, […]

Pokračovanie článku

Pravda

Pravda je veru , ktovie aká? Raz je taká , inokedy onaka. Je ako život žity , chvíľu dobre , chvíľu zlé prežitý. Niekedy ti srdce rani , Čoby ! Celu dušu zraní. Inokedy rany hojí, dobre s dobrým spojí. Občas klamna zdá sa byť , ako s pravdou dá sa žiť? Potom zrazu jak jasná hviezda, číro- číra , ani sa to nazda. Rada schovávačku hrava , no nieveľmi rada prehráva. […]

Pokračovanie článku

Čakanie na zazrak

21 rokov som žil s pokorou, v hojnosti , aj s chudobou. 21 rokov som mal túžbu , veľký sen…. Celý čas som čakal na zázrak, no nikde nič , žiaden náznak. boli chvíle aj veľmi ťažké…. Nestrácal som svoju vieru, Pána Boha ctil som , lásku moju. náhle sa všetko udialo samo…. Ďakujem ti Pane Bože , za zázrak tvoj, naplnil si celkom život môj.

Pokračovanie článku

Laska

Čo že vlastne , to je ? Taká veru je láska hodnota, je lepšia ,jak ľudská prázdnota. Či v tebe je ? Niekde v hĺbke srdca a či duchu, oblečená v nádhernom rúchu. Prečo? Ak miluješ ,tak to za to, že ťa Pán Boh stvoril na to. Koho? K rodičom,sestre , blížnemu, láska sa páči každému. A ešte? Aj psík,mačka , či iné zviera, má rado lásku,neodopiera. A to je všetko? […]

Pokračovanie článku

Premrhany zivot

Dnes zarobím , stačí malý trik trochu klamstvá , žiaden očný tik. …a poďme!!!! Mňa netrápia medziľudské vzťahy, mám ja na ne overené ťahy. ….. žijem rýchlo!!!! Mne ide karta ,mne sa darí, som šikovný , nezdá sa Vám vari? ….to je paráda!!! Riešim seba, mám v tomto jasno, ak to treba , kričím hlasno. ….karma je zdarma!!! Všetko prispôsobím […]

Pokračovanie článku

Cesta tulaka

Šiel som ako tulák s palicou, jednou, druhou, treťou ulicou. Cestou – nevestou, kopcom-dolinou, došiel som sveta koniec s veľkou hlbinou. Na tom konci koči stál, ja vše hmotné ,za prevoz som mu dal. Rýchla cesta, čoby blesk , vôkol seba biely lesk. V kraji novom vítali má stráže ostražite. S kade ideš? A čo máš prežite ? Žiadnu […]

Pokračovanie článku
Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

Sestra severokórejského vodcu: Vybudujeme ohromnú vojenskú silu

24.04.2024 09:50

Severná Kórea tvrdí, že vojenské cvičenia USA sú prípravou na jadrovú vojnu proti Pchjongjangu.