Založ si blog

Ježiš Žije

2x/:Ježiš žije
/:Medzi nami je

 

Čo v srdci cítim milosť je
Prosím , počuj moje volanie
Moje ústa vravia vyznanie

 

2x/:Ježiš žije
/:Medzi nami je

 

Moje hriechy ťažia ma
Obraciam sa na teba
Odpusť , prosím , zmiluj sa

 

2x/:Ježiš žije
/:Medzi nami je

 

Odovzdávam ti ja život svoj
Teba , ctím si Pane môj
Duchu Boží , pri mne stoj

 

2x/:Ježiš žije
/:Medzi nami je

 

Ježiš si môj Pán a Kráľ
Smelo kráčam
nie som sám

 

/@: text pre pieseň

 

 

 

Ducha možno pozdvihnúť iba Duchom.

 

Keď Srdcom uveríš a ústami vyznáš.

Modlitba :

Drahý môj Pane Bože Otče náš nebeský , ja stojím pred tebou v mene pána Ježiša Krista môjho Pána. Ústami vyznávam , že Ježiš je Pán a vo svojom srdci verím , že si ho vzkriesil z mŕtvych.   Ja tomu verím. Činím pokánie z každého hriechu vedomého aj nevedomého . Prosím odpusť mi všetky moje hriechy. Odovzdávam ti svoj život a pozývam Ťa do svojho srdca. Staň sa mojím osobným Pánom a Spasiteľom . Ďakujem ti, že si prišiel do môjho srdca svojím Duchom . Duch Boží utvrdzuj v mojom srdci ,že som dieťa Božie .Amen

Buď Bohu chvála naveky vekov Amen.

 

 

S prianím pekného dňa Nomix.

Veriť jedine Bohu

25.05.2023

Dobre od zlého Slovo nemého Požehnania Božieho To čomu veríme , to živíme. Odpustenie, milosť , láska sú milé Bohu,Duši aj Duchu. Je tvoje srdce chrám , alebo krám? Poverčivé kresťanstvo vzniklo dávno miešaním Božieho slova s poverami. Ale treba sa rozhodnúť veriť Bohu alebo poverám . Choď a nech sa ti stane tak ako si uveril Mt 8:13 [...]

Čas nám daný

16.11.2022

Čas Ktorý , Minie sa raz Máme daný nám napospas Od Pána pre lásku , ktorá je v nás Boha prosím , Zachráň nás a spás Našim hodnotám , obetujeme náš čas. Často krát čas , predávame . Je čas kvitnutia a je čas rastu Je čas zberať úrodu a je čas odpočinku Je čas…. Bože , Ty si Pánom času , Ja Teba prosím daruj [...]

Božia milosť

28.10.2022

Milosťi lásky plná Moc Kráľa silná Krista Nášho Pána Amen Uverili sme v Teba Pane . Tvoju milosť sme si ničím nezaslúžili A predsa sa nám vierou dostala , z Tvojej lásky , pretože si miloval prv. PreVeľké ďakujem. Za mňa a za svoju rodinu . (19400 krížikov na obraze ) Napísané na slávu Božiu roku Pána 2022 Buď Bohu chvála naveky vekov Amen. Pekný [...]

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Venezuela

Necestujte do Venezuely, varuje Slovákov rezort diplomacie. Zvážiť majú cestu do Kolumbie a Ekvádora

18.04.2024 13:49

Ministerstvo pripomína, že SR nemá ani v jednej z krajín zastupiteľský úrad.

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

Plačúca Palestínčanka s mŕtvym dieťaťom v náručí. World Press Photo tento rok vyhrala snímka z Gazy

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.

Julija Navaľná

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

18.04.2024 13:28

Odpovedala, či považuje za jeden zo svojich cieľov nájsť spoločnú reč s vedením Ukrajiny.