Nech , stane sa

31. mája 2022, Nomix, Nezaradené

Nech ostaňem chvíľu v stíšení

Nech S Pánom som v spojení

Nech nezlorečím škodcom svojím

Nech odpustenie vyprosujem jim

Nech smelý som a nebojím sa zlého

Nech Dúfam v Boha svojho Svätého

Nech pristúpim k trónu milosti

Nech životom kráčam v radosťi

Nech stane sa

          Andra kaira kaira san.

Môjmu srdcu vládni

Radosťou naplň moje dni.

Dívam sa do tvojích očí

Slová vľúdne vravím ti

 

 

Oči a slová sú cesty Ducha.

 

 

Narodil som sa , aby Som ťa miloval.

 

 

Aby ste mohli niečo dať musíte to mať alebo prijať , aby to mohlo ísť ďalej . Inak ostanete prázdny . V prázdnote Ducha . Proste a dostanete pre vás aj pre druhých . Modlite sa za bratov , ale nezabúdajte prosiť Boha o plnosť Ducha , aby ste zaplnili to čo odišlo.

Veď všetci sme jedno telo. Amen.

 

Napísané na slávu Božiu . Spasiteľovi naších duší .

 

S prianím pekného večera Nomix.