Môj najťažší hriech

9. mája 2022, Nomix, Nezaradené

Prosím , Prázdne ruky , dvíham k Bohu
Odpusť , pre moju dušu úbohú
Ďakujem , Ti יהוה

 

 

Prázdne sú ruky a nič v nich není,
Prázdne v počiatku , prázdne v koncu
A Ja to zmeniť nemôžem , ale יהוה áno.

 

 

 

Myslieť si , že niečo mám pevne v rukách. Mám to pod kontrolou . Je ilúzia môjho ega a pýchy.Preto z výsledkov mojej práce žili druhý.
A moje plány ostávali v troskách. Je to môj ťažký hriech . Prosím Pane odpusť , tak veľmi som sa mýlil a žil v tom klamstve , prosím odpusť. Dnes už viem , že môj יהוה môj
Boh má všetko Vo Svojích rukách , každú sekundu môjho života , za čo som prenesmierne vďační. Ďakujem יהוה , Ktorý , Pôsobíš , že sa stane. A dnes som za to vďačný .

 

To čo sa ti deje , ťa má niečo naučiť.
Príjmi to z úctou a poďakuj.

 

Buď Bohu chvála naveky vekov Amen.
Ďakujem , Pastier naších duší.Amen.

 

 

Pekný podvečer praje Nomix