Ty si môj Boh

23. apríla 2022, Nomix, Nezaradené

Ty si Večný Kráľ a môj Pastier
Si môj Pán ,Keď hľadím na biedu seba
Boh večne živý , Večný nech príde zmier
Môj záchranca a spasiteľ , Ja prosím Teba
Ďakujem , že veriť Ti smiem, znie z mojich pier

 

 

Čo hľadáš ?čo stratil si?
V spleti minulých dní?
Veď ostali ti iba sny ?

 

Kto je slepý?          Kto nevidí lásku
Kto je nemý?          Kto nevie milé slovo povedať
Kto je hluchý ?       Kto nepočuje blížneho
Kto je chudobný ? Kto sa nevie nabažiť
Kto je šťastný?      Komu srdce nič nevyčíta

 

Ja Som Pán Boh tvoj. Štyrikrát Veľké a raz malé písmeno , aké veľavravné . A predsa , sme milovaní . To prikázanie , ba mohli , by sme povedať dobrá Otcova rada . Ak budeš dávať na prvé miesto Niekoho , alebo niečo iné , budeš sklamaný a bude to bolieť . Ale čo už modly , ( svetské ) čomu obetujeme čas a peniaze , našu silu, neprinesú nič trvalé iba ťa zvedú . Ej veru , dobrá je rada , ale zatažko , takto žiť . Preto Prosím , Pána o silu pre seba aj pre Vás , Bože Otče Náš pomôž Nám . Ďakujem . Amen

 

 

Buď Bohu chvála naveky vekov Amen.

S prianím pekného dňa Nomix.