Otec a syn

26. júna 2021, Nomix, Nezaradené

Aké to je, keď prach a špina
Derú sa z komína
Či lepšie chvíľa sa míňa
Keď v dobrom sa spomína
Pri pohári dobrého vína
Tak ako otec miluje svojho syna

 

 

 

 

Jedna pekná chvíľa je cennejšia ,ako tisíc daromnosti.

 

 

My vytvárame svet , najprv vnútorný ,potom vonkajší.

 

Ak sa niečo  stále vracia , opakuje , musíme niečo urobiť.

 

 

Veci nemusia byť zlé , zlý je pocit,
ktorý niečo vraví .

 

 

Ak niečo prijmeme, otvoríme ďalšie dvere.

 

 

Za svoje zlé rozhodnutia , obviňujeme niekedy druhých.

 

 

Zodpovednosť je ako futbalová lopta .

 

 

Iného človeka nezmeníš, ale môžeš zmeniť seba.

 

 

Za svoje chyby obviňujeme , kadečo a kadekoho . Až kým sa nepoučíme , nepriznáme a nenapravíme a hlavne neopakujeme.
Je to ako vychovávať syna. Niekedy mám pocit, ako by som bol celý život v puberte voči Bohu. Nie a nie sa poučiť . Ale to možno všetci . Obhajujeme svoju pravdu . Ale s tých mnohých nezdarov už viem, čo bolo dobré a čo zlé.
Aspoň to viem porovnať a môj syn ?Ak by som mu to povedal, aj tak pôjde svojou cestou. Život musí každý prežiť sám. Možno si nechá poradiť aspoň v niečom ,neviem. Vďaka Bohu za každú skúsenosť ,za zlyhanie ,za pády, za všetko ďakujem , veľmi mi to pomohlo a mohol som sa veľa naučiť .

 

Najkrajšia otcovská láska k nám je Božia láska , ktorá vychováva. Buď Bohu chvála na veky vekov Amen.

 

 

 

S prianím pekného dňa Nomix